måndag 7 juli 2008

Auktion

Har varit på auktion ihelgen. Fick med mig lite saker hem. :)

Den här lådan/kistan fick jag för 120:-. Den ska jag förvara sonens leksaker i, men först ska den målas om.

I kistan låg det en massa gamla kläder. Det mesta var bara att kasta, men det fanns endel fina kragar som jag ska spara. Spetsen kan man ta bort och sy på t ex handdukar.

Sen köpte jag även ett litet väggskåp. Det ska jag måla vitt , byta handtag på och sätta dit lite tyg innanför glaset. Skåpet ska sedan hängas upp i tvättstugan. Perfekt förvaring till plåster och sånt....

Längtar bara att få sätta igång med mina projekt men jag har ett bröllop att planera som måste gå före. Men det kliar i fingrarna...

I väntan på ett bättre väder!

Ha en trevlig måndag!

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Tack för ditt besök och kommentar...välkommen åter.

Visst är det kul att fynda och att man sedan förvandlar det med färg är ju toppen. Vilket vacker litet skåp du fått tag på.

Bröllopsbestyr på gång...då har du annat att tänka på.

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Henrikohelen sa...

Kul att du har besökt min blogg! Det är verkligen jättekul med auktioner! Jag måste också åka på några i sommar!
Ha det bra!
Kram
Helen