fredag 19 september 2008

En efterlängtad helg

Äntligen helg! Den kunde inte börja bättre. Nu ikväll kom min man hem med blommor till mig.
Tack Älskling! Imorgon blir det en sväng till Västerås för att inhandla lite vinterkläder.
Ska bli kul , brukar inte handla där. Kanske har dem några roliga inredningsbutiker också...
Sen har det ju lovats sol den här helgen så på söndag blir det en dag i trädgården. Ska skörda endel i trädgårdslandet.
Såg att det skulle vara auktion i helgen igen. Skulle vara kul att gå men jag får se hur mycke jag hinner med.
Önskar alla mina läsare en Trevlig helg!

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så fint med flskorna som ljusstakar!

Nu var det länge sedan jag var till Västerås men jag hittade 2 fina butiker - kommer desvärre inte ihåg vad de heter.

Kram Maud

MiaMaria sa...

Hej!

Vilka härligt mysiga bilder och blommorna är ljuvliga......

HA´det så gott denna veckan!
MiaMaria