söndag 5 oktober 2008

Höst

Visar lite höstbilder jag tog tidigare i veckan. Idag har det blåst och regnat hela dagen så man behöver se dessa bilder som ett bevis på att hösten kan vara fin. Bilderna är tagna här i byn där vi bor. Ska ut och ta lite mer bilder någon dag då solen lyser igen. Finns endel fina och charmiga hus och gårdar här i byn med vackra detaljer.
Har varit i Rättvik i helgen på marknad. Både på hotell i Tällberg. Det är jättefint där. Men det är lite svårt att koppla av när man har en vild ettåring.
Handlade endel fina sakerpå marknaden. Bla gardiner som var 200 kronor billigare än på nätet. Gissa om jag blev glad!!
Var in på min favoritbutik också. "Furutorp"
Dem har mycke fina saker. Brukar alltid gå in i den butiken om jag har vägarna förbi.
Där köpte jag några små hjärtan för dekoration m.m.
Ska visa foton på det nåndag när det är lite finare väder att ta kort på.
Ha det så bra!!
kram

Inga kommentarer: