söndag 12 oktober 2008

Sovrum

Visar här lite bilder ifrån vårat sovrum.
Gardinerna är dem jag köpte på Rättviksmarknaden. Är jättenöjd med dem. Jag betalade 399 kronor för dem. Har sett att de kostar 629 kronor på nätet.
Gardinstången är ifrån IKEA. Men den var svart innan. Tyckte inte att den passade i sovrummet så jag målade den vit.
Funderar på att ta bort fondväggen i sovrummet. Tycker mycket om den men den passar inte riktigt in. Får se hur det blir.
Har lite andra projekt som ligger före.
Sängen är ifrån MIO och kuddarna ifrån Miljögården och Nyblom & Kollén.
Hade vitt och rött i sovrummet förut, men nu blir det vitt och beiget.
Ha det gott!
Kram kram

5 kommentarer:

Florist-javisst sa...

Fina gardiner! Passar bra i ett sovrum. Nu ska jag gå och sova. Godnatt!

Mer av allt sa...

Vilket fynd du gjort med gardinerna! De är jättefina. Jag återkommer till din blogg.

Ha det bra!

Ett hus i vitt sa...

Åh de gardinerna har jag med kikat på! De är så fina, skulle gärna ha dem i vårt sovrum med. Det var ju ett jättebra pris! Sängen är verkligen fin också. Här har det inte heller övats ngt på kalligrafi mer än att jag skrivit en adressetikett :-). Pennan jag köpte av dig är toppen! Kram, Anette

Trine Lise sa...

Utrolig fint soverom :)

MM sa...

Hej där!
va fint ni har det!!!
Om du vill ha liknande gardiner/kuddar/sängkläder fast med din egen design o era initialer kan du komma över till mig o leka lite, jag har symaskin som fixar sånt!
Kram!