tisdag 21 oktober 2008

Höstförkylning

Har gått och blivit förkyld. Har en jobbig hosta. Men det hör väl hösten till antar jag. Orkar inte göra så mycke här hemma men bläddra i en tidning som denna , det orkar jag. Man får mycke inspiration av de härliga bilderna som finns i tidningen. Visar två. Nu ska jag göra allt för att bli av med den här förkylningen så fort som möjligt så jag kan vara lite kreativ igen. Har inte tid att vara förkyld nu när julen börjar närma sig. Hoppas att Du har klarat dig från höstförkylningen! På återseende!

5 kommentarer:

Florist-javisst sa...

Krya på Dig!
hälsningar systeryster.

MiaMaria sa...

Hej Linnéa!

Krya på sig!!!

Härligt att du har något att bläddra i när du inte har så mycket ork.....

Ha´det så gott!
MiaMaria

Ett hus i vitt sa...

Åh krya på dig nu!! Skönt att ha en fin tidning att bläddra i dock :-). Min hissgardin till pojkarna sydde jag av tyg från www.stoffochstil.se (da har mkt fina tyger) och ett gammalt loppislakan. Kram! Anett

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Tidningar fungerar alltid som lite uppiggande, gärna i sällskap av en godispåse! ;)
Krya på dig!

Jeanette

Florist-javisst sa...

Hej!
Hoppas du antar utmaningen!
Kram.