måndag 11 augusti 2008

Projekt!!

Har alltid en massa projekt. Och så mycke idéer.
Vet bara inte när man ska hinna utföra allt.
Ett av dem är en byrå med spegel som ska slipas och sedan målas vit.
Beslagen kanske jag byter ut. Har inte bestämt mig ännu.
Jag hoppas att jag hinner göra klart den nu i höst.
Köpte den för två år sen för 300-400 kronor på en gårdsauktion.
Sen har jag inte hunnit fixa den men nu är det dax. Jag hoppas på att kunna visa några bilder inom en snar framtid.

Nu ska jag ut och titta vad ni andra har haft för er.

Hej hej!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vilken fin byrå. Kommer att bli supersnygg som vit..
Musm, mend inlagda rödbetor. Norpar med mig en burk.
Kram//Eva

Anonym sa...

Hihi, "mums" ska det ju stå:-)

Henrikohelen sa...

Det är samma här... det är så mycket jag skulle vilja göra... men jag har inte tid. Förhoppningsvis lugnar det ner sig på jobbet... :-)
Den kommer att bli kanonfin som vit!
Kram
Helen

♥Linda♥ sa...

hej!
Jag har faktiskt en likadan byrå som du. Vill oxå måla men maken säjer nej... han har fått den av sina föräldrar... Måla din vetja så kan jag visa för maken sedan hur fin den blev så kanske han ändrar sig :-)
Kram/Linda

Marie sa...

Byrån kommer att bli toppenfin som vit!
Här är en till med en massa projekt och idéer i huvudet, problemet är som sagt var tiden.

Kram Marie

E* sa...

Då är vi 2 då!!! Ja, den där tiden, den vill som aldrig räcka till den! Har en liknande spegelbyrå-jag tog o vitlaserade den för några år sedan-den var då avlutad-orkade inte grundmåla o sedan måla o måla igen...laserade bara en sväng-blev helt ok! (kanske visar jag den ngn dag?) Kika in & håll lite koll.../kram

Monkan sa...

Åh vad fin byrå, den skulle trivas hos mig :) Fast inte brun dock.
Det är kul med en massa projekt bara man har tid och pengar att förverkliga dom också
Monika

MiaMaria sa...

Herj!

Men vilken skönhet....
Kommer ju bli så vacker i vitt!!!!

HA´nu det så gott!
MiaMaria