måndag 18 augusti 2008

Regn, regn, regn....

Det vill aldrig sluta regna. Är så less på vädret.
Men eftersom det inte går att göra så mycket ute så får man
pyssla lite inne. Känns som höst.
Lite levande ljus är alltid mysigt.
Var och in på Hemtex häromdagen och hittade denna zinkkruka på rea.
Hade kostat 199 kronor men nu kostade den bara 60 kronor.
Köpte 2 stycken.

Fruktfatet är en present från min syster med familj.

Har fått äpplen av mina svärföräldrar. Det kommer att ta några år innan vi får en massa äpplen ifrån vår egen trädgård.

Min man tog och gjorde en äppelpaj. Supergod!!

Nu ska jag titta på nyheterna och vädret. Har inte så stora förhoppningar på vädret, men man kan ju hoppas att det blir lite sol snart. Känner mig så trött, behöver sol och värme.

Ha det gott!

Kram

Inga kommentarer: